وقتی عصبانی می شی
نوشته شده توسط : Maria

 

وقتی عصبانی می شی دوست دارم آرومت کنم

وبهت بگم ابروهات مثل شمشیر قلبم رو پاره پاره می کنه

وقتی احساس تنهایی می کنی دوست دارم کنارت بمونم

وقتی بهم بی محلی می کنی دوست دارم بهت محل بذارم تا بفهمی چقدر

خوبه که یه نفر به آدم محل بذاره...اینقدر این کارها رو خوب انجام می دم

تا روز تولدم بدونی چه چیزهایی باعث خوشحالی آدمها میشه...

ولازم نیست حتما.....

فقط کافیه کله ات رو به کار بندازی وخودت را بجای من بذاری...

به همین راحتی...





:: موضوعات مرتبط: AN LOVE LIVING , ,
:: بازدید از این مطلب : 1240
|
امتیاز مطلب : 333
|
تعداد امتیازدهندگان : 104
|
مجموع امتیاز : 104
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1388 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: